12 ноември 2009

Гарван гарвану око не вади


Толкова е хубаво  да се случи този "импийчмънт" на агента от ДС Гоце Седефчоф - президент на България, че просто не е за вярване.
Моя позната, която дори мога да нарека добра приятелка, ме посъветва да не си развалям блога, като пиша за политика,  имайки впредвид моите закачки с премиера Бойко Борисов. Аз и обещах да се въздържам, защото и без това нямам достъп до пряка информация тук, където се намирам. Но все пак блога нали е затова, в него да отразявам моите лични вълнения и впечатления от това,  което се случва около мен, което ме засяга и мен. И тъй като не ми е безразлично това,  което става в бедната ни държава, от време-на време и аз "оквам"  в нет пространството, та белким ми олекне.
И да си дойда на думата,  изявлението на премиера в странство  беше кьорфишек, прах в очите на западняците, които трябваше да позират с "нашия" човек, а пък после той ще си я завърти приказката така, както е угодна нему. Ще "замаже" работата, ще прояви "държавно мислене", като зрял политик... Е  как да го направи, като гарван гарвану око не вади.  Ние да не сме малки деца да ни залъгва, че видите ли страната ни няма полза точно от такива неща, които да я дестабилизират. Напротив, точно това ще помогне да се стабилизира България, но няма как да стане, защото започне ли да се разплита чорапа, ще стигне и до негово величество генерала. А това е равно на самоубийство. Сега ще се разбере точно кой е Бойко Борисов, Ще го разберат и тези, които са гласували за него, ще го разберат и тези от Европа. А другите си го знаем.

Няма коментари:

Адвентната българска мреж@Блог класация