07 март 2010

Нейно величество - ЖЕНАТА

" Тогава Господ Бог даде на човека дълбок сън и той заспа; и взе едно от ребрата му и изпълни мястото му с плът. И  Господ Бог създаде жената от реброто, което взе от човека и я приведе при човека. А човекът каза: Тази вече е кост от костите ми и плът от плътта ми; тя ще се нарече Жена, защото от Мъжа бе взета."
                                                                                             Бит. 2 : 21 - 23

Често  горенаписания цитат от най-великата книга - Библията е повод за закачки от страна на мъжкото съсловие, като казват, че жената не е като човека. Да, наистина е така. ТЯ не е като човека, ТЯ ражда човека! :))





Тук е мястото да кажа: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, МИЛИ ЖЕНИ!  Вие - нашите майки, съпруги, сестри, приятелки  и  колежки! Вие, които сте по-хубавата и по-добрата половина на човечеството - БЪДЕТЕ ЗДРАВИ, ВЕСЕЛИ и ЩАСТЛИВИ!




10 коментара:

Petya каза...

Благодаря!

Plamena Markova-Koleva каза...

Прекрасно казано, Иване!

Ще споделя текста ти днес с мама :)

Пожелавам ти красив ден, който да отпразнуваш с любимата/любимите си жени :)

иван христов каза...

Благодаря ви за коментарите, мили момичета! За къде сме без вас?!...

Живи и здрави, много любов и усмивки!

Стефка Стефанова каза...

Много вярно и точно казано! Каквото и да съм постигнала в живота, ако нямах моя син, нямаше да се чувствам пълноценна жена. Все едно, че не съм живяла!
А сега като имам теб, живота ми придоби смисъл.

"Като птица, сломена от път,
аз се сгуших до твоята гръд.
Във гнездото на твойте ръце
се смълчах с укротено сърце.
И захвърлих без жал настрана
ореола на силна жена.
Но се сепнах:под мойто крило
ти бе сврял уморено чело.
Ти, от моята нежност пленен,
бе потърсил опора у мен.
Ти, подгонен от хорския студ,
в мойта ласка открил бе приют.
Ореола обърсах от прах.
Окачих си го. И...те приспах."

Н.Захариева

Мъже, бъдете ни живи и здрави, защото и ние сме за никъде без вас!

Gloxy-Floxy каза...

:) Благодаря за красивия поздрав!

tiburon (Albena) каза...

Благодаря!

izibell каза...

Благодаря! :)

LeeAnn каза...

Красиво :)

Благодаря!

Laura каза...

oh, such a loving photo.

Иван Христов каза...

Благодаря за коментарите!
Живи и здрави!:)

Адвентната българска мреж@Блог класация