02 август 2016

"АТАКА" в атака

Отвратен от ставащото в България нямам никакво желание за писане, но понякога ставам свидетел на събития, които ме изваждат от равновесие и ме провокират да пиша.
Едно такова събитие се случи на 23 юли 2016, което дълго обмислях дали да споделя, но се реших едва днес:
Обхождайки каналите на "Булсатком" попаднах на едно предаване по  Алфа  ТV. Както се знае това е личната телевизия на един наш виден "патриот". Аз  не я гледам тази телевизия най-вече по хигиенни съображения, но минавайки през канала в първия момент помислих, че имам повреда в телевизора стори ми се, че геометрията нещо е финиширала (за тези които не знаят това е  повреда в хоризонталното и вертикалното отклонение на електронния лъч, което води до изкривяване на изображението). Смених канала-оказа се, че всичко е наред. Върнах се обратно на алфа-та и се загледах.


  От екрана ме облъчваше  интервюто на водещата с един депутат  представител на интелектуалния елит на путинската партия. То не бяха четки, то не бяха плонжове, не беше лизане,  подмазване и подаване на удобни реплики от водещата на която не зная името, пък и нямам желание да го зная. Имах чувството, че ако не бяха в ефир може би щеше да последва и нещо по-интимно.



Най-интересното беше, че отговорите на руснака бяха по-умерени, по-умни и показващи по-голям интелект от този на водещата!

Няма коментари:

Адвентната българска мреж@Блог класация